Söndag

Okej gårdagen sög verkligen haaha! Jag och Lillen hade förväntat oss mycket folk men tyvärr så hade vi fel, men vi var inte ensam om det :p Så några stycken drog hem till Sara tillslut. hihi

Idag så vaknade vi tidigt, kom hem vid tolv och då var jag ute och övningskörde! :D Gick jätte bra men det är läskigt ibland, så nu har jag kört på väg (grusväg) hihi.
Nu ska jag bara sitta och vänta på att klockan ska bli sex för då börjar ONE TREE HILL avsnittet som var förra veckan hade jag redan sett :/ Och nu sitter jag ute på youtube ocg kollar på säsong sex, dåligt gjort av mig! Men det är faktiskt nästan lite Mellis fel, hon frestar mig haha :p

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0