Söndag

Idag har jag varit på kalas hos faster för världens bästa farfar fyller år! :D Så kom Magnus Kerstin och kusin Vilma dit med, har inte träffat dom på jätte lääänge! :( Men lilltjejen var då pigg och glad iaf, eller hela lilla famlijen var det :) Pappa kom också dit med småbröderna :) Men jag stanade inte så länge, skulle på fotboll - haha världens sämsta match förlorade med 0-9!
Men jag och cicci gjorde en bra sak idag, vi städade Jimmys lägenhet! Jag tror faktiskt att han blev väldigt glad för det, slapp han göra allt jobb själv som alltid annars efter alla fester.. så vi hjälpe han :)
Sen så blev det pizza med Cicci och några killar från laget pappa kom också förbi så att jag fick gosa lite snabbt med Edwin innan dom skulle hem till Darlarna :)

Nu blir det Gossip och One Tree Hill ( suger att jag har sett det redan..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0