Torsdag

Ja inatt så sov Jenny hos mig :) Var ute och övningskörde igår också blev det kladdmuffins, IDOL och Efterlyst ;) Kollade också på en såkalad "skräck" film med, fyfan inge skröck och den söööög! hahah.
Imorse när vi åkte buss så var det en kontrolant på (det var det förr när jag också satt med Magnus haha) så vi fick visa busskort, när vi bytte till 2.an sen så åkte det en sån där med och den var samma som var med på 51.an men vi fick visa igen. Så satt den skumma tanten där och idag var hon arg på mig och Jenny (hon brukar vara glad). Det var en sån jävla lång bussresa hahaha.

Efter skolan så gick jag och Cicci och simmade lite, hur skönt som hellst! Självklart ska vi göra om det men då blir det gym först ;) hahhaa.
Nu ska jag kolla på Jerry Springer och sen blir det IDOL!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0