Fredag 4

Dålig uppdatering denna vecka.. Det har hänt ingenting och lite allt möjligt om man säger så. I tisdags så fick vi tillbaka tidningen som vi gjorde, måste hålla med B att jag inte är överdrivet stolt över den men jag har hört att folk tycker att det är den bästa tidningen som gjorts på länge och det blir man ju glad över iallafall! hihi. Sen på kvällen blev det dans och jag måste börja öva på den för att kunna sätta den! Sen tog jag mig en promenad ner på stan och det skulle jag ju inte gjort, fick tillbaka skavsåren igen.. Hamnade uppe hos faster eftersom att jag inte köpt nåt nytt busskort så jag kunde ej ta mig hem. Var ut och övningskörde lite med Pär också :) Sen kom mamma med pengar så jag kunde ta mig hem.

I Onsdags så tog jag och mamma ett kort gympass efter skolan sen så övningskörde jag ännu en gång, måste erkkänna att det går bra faktiskt. :)

I igår, torsdags så åkte jag och mamma till Bollnäs för att städa sen övningskörde jag från röste och hem, så nu är jag ännu mer stolt över mig själv hah. Kom hem och började med att baka dom godaste negerbollarna på länge och sedan blev det till att plugga till naturprovet..

Idag är det äntligen fredag, på engelskan satt jag enbart och pluggade till naturen och jag tror att provet gick bra, fick tänkte till lite men ett godkännt är det väl iallafall tycker jag. Sen var det dags för fika gruppen och jag hade ju bakat dom godaste negerbollarna på länge, tyvärr fick inte Jen smaka men det blir ju fler gånger hehe.
Sen skulle klassen till Edsbyn för att gå på UFmässa. Stod ute och väntade på bussen i en timme, sen fick vi reda på att den åkt utan oss. Så vi blev less och åkte hem. Tack och bock för det :)

Ikväll vet jag inte om det blir att fara till byn/alfta eller om jag ska ner till Fille en sväng, sen imorgon ska jag på inflyttningsfest och fira Sara och jag har glömt att köpa en present.., du får en senare favoriten!

Nu väntar städning med mamma,

Puss
F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0