lördag 25

Igår kom pappa hem hit med lillebror E. Passade han medanst pappa och lillebror L var på möte. Gick väldigt bra och det var längesen jag spelade så mycket innebandy haha, duktig är han på det med för att bara vara två år men han övar ju dagligen så :p Tog en paus och kollade på favoriten Emil och sen bjöd pappsen på pizza :D
Sen när dom åkt hemmåt drog jag och mamma ner till Linda och spelade Yatzy med henne och Anders sen drog vi till Flästa en sväng :)

Idag var det kaaaanon väder! Jag och mor tog en promenad upp till Jannica och Micke i det nya huset och sen har jag bara suttit ute hemma. Övningskörde lite också och det går bara bättre och bättre :)
Nu blir det film med chips och dipp :)

    

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0