Måndag 27

Nu är det bara 6 månader kvar till jag fyller år hehe.

Idag var det första dagen i skolan och det började jag och Jenny med att leta efter Diddi på torsberg och sen vidare mot idrotten. Var inte med eftersom att jag går på pencillin.. På lunchen började jag bli yr och illamående fick i mig mat men det blev bara värre så till slut fick mamma komma och hämta mig. Somnade lite smått i bilen och när jag kom hem slocknade jag på en gång och sov tills mamma kom hem igen.

Var mycket piggare. Sara och Jimmy kom och hälsade på en sväng med med nya hunden Tindra, underbart söt! Sen tog jag en promenad eftersom att det är så skönt väder ute :)

Imorgon är det dags för nationella i engenska, har pluggat lite på det men måste fortsätta ett tag till sen blir det sängen :)
Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0