Måndag 9

Måndag och jag klev upp tjugo över sex(!). Enbart för att åka på idrotten och simma, så sen var jag väldigt trött när vi slapp svenskan och gick fel när vi skulle till Värmeverket. När vi väl kom dit höll jag på att somna när vi satt där (som vanligt) Sen blev det en rundtur bland soplukt och otroligt höga höjder!
Sen fick vi vänta på bussen då något roligt hände..

Jenny såg sin mormor komma när vi stod och väntade på bussen.
Jen: Yes nu får vi åka bil hem.
Modd: Ja lätt!
B: Nej inte du Jennie, du ska inte till Alfta.
Hahaha, Lilla Jennie fick sätta sig på backen igen och fortsätta vänta på bussen.

När jag äntligen kommit hem efter den långa hemfärden försökte jag mig på att fixa lite musik till på fredag, gick väldigt bra tills jag upptäckte att låtarna inte funkade. Efter två timmar gav jag upp, får försöka imorgon igen.

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0