Onsdag 8

Idag har jag både varit på bra humör och på dåligt.
Fick reda på att min mobil var klar idag och det var ju bara det bästa som kunde hända! Åkte och hämtade den idag innan jag och mamma skulle åka och städa. Men den är ju fortfarande sönder så jag vet inte alls vad dom gjort med den. Det brusar fortfarande ibland när jag pratar och nu är det någonting som "tjuter" i där man lyssnar. Världelöst! Ska ha den en vecka sen om det inte blivit bra igen så måste den iväg igen, och det gjorde mig på dåligt humör!

Fick nyss reda på att biljetterna till Peace & Love är beställda!!
Så jag börjar med att tjäna pengar tills det redan på tisdag, ska hjälpa farfar ute i nya stugan :)

Imorgon är det torsdag och den här veckan betyder torsdag lov! Påsklov dessutom och det betyder att det är sista lovet innan vi får sommarlov, underbart! Hoppas att lektionerna efter lunch är inställda, känner inte för att gå till klockan fyra..

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0