Söndag 5

Sista dagen på denna vecka, skönt! Jag och Fillepille sov väldigt länge idag kanske lite för länge.. Sen har jag hjälpt mamma att städa hela huset igen så nu är det rent och fint :)
Sitter och pratar med B nu och snart blir det att kolla på GG sen ska jag ta tag i plugg för det blev inte av igår för att Fille kom :)

Hade överaskningsfest för mamma igår, hon har nog aldrig blivit så lurad som hon blev!
22 personer satt uppe i vårat vardagsrum medanst jag och Fille satt ute och vaktade. Sen blev det en överaskning!!
Mormor kom en sväng också :)
Sen åkte vi upp till Iste en sväng och sen hem igen till 40 årsfesten. Vi hittade några nya moves som vi ska köra på fredag ; )  hehe.

B hälsar!

Puss
F


Kommentarer
Postat av: b

yey ja er kol ;)

2009-04-06 @ 20:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0