Tisdag 21

Igår började skolan igen. Började med att jag var väldigt duktig på idrotten heh. Sen efter skolan åkte jag på gymmet med Adde fast att jag hade lite smått ont i halsen.
Senare skulle Jenny komma och slagga hemma hos mig och när hon dök upp låg jag och frös i soffan.. Övningskörde ner till affärn och när vi kom hem var det bara att lägga sig ner i soffan igen och ta febern, självklart hade jag feber..
Den här natten har varit den längsta på länge, för både mig och Jenny :p Hon fick åka själv till skolan idag och jag har legat och sovit..
Andra gången jag är sjuk på en månad typ, väldigt konstigt!
Nu satsar jag på att bli frisk tills imorgon men blir nog hemma från skolan då med.. Det suger att vara sjuk!

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0