Torsdag 16

Det blev ännu en natt i stugan. Jag och Karro gjorde mat medanst Fille och Sara åkte ner på Vallsta och gjorde ärenden. Efter maten tog vi fram datan och började kolla på Youtube haha, skrämde upp oss själva och det var där alla skratt började. Vi gick ut för att kissa och där började allt hahaha, längesen jag skrattade så mycket och jag har fått Brittas tårar, helt klart!
Sen spelade vi lite spel och jag förlorade då igen och självklart kom allt skratt tillbaka. Sen blev det sängen och då knäppte Karro på mys musik, jag tror nog att vi somnade till Metallica hihi.
Halv sex var det bara att kliva upp med Fille en sväng såg att det hade kkommit lite snö ute.. och sen somna om tills Sara vaknade och vi gick ut en sväng innan vi två skulle hem och då var det ännu mer snö ute! Trodde inte att det skulle blir en lätt väg hem på moppen men vägen var inge snöteckt som tur var.
Kom hem tiiidigt.

Ikväll tror jag att det blir en hemma kväll, fast bara kanske och imorgon blir det troligtvis utgång!

Puss
F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0