Torsdag 23

Idag har det hänt mycket måste jag säga, tog febern i morse och då hade jag ungefär 37,5 så det börjar sjunka. Har dock inte kollat sen kl nio men jag känner mig feber fri :)
Hade tid på hälsocentralen idag, tog bort ett födelsemärke.. Det kändes ingenting förutom bedövnings sprutan..  Sprutor är verkligen min största fobi och självklart börjar jag alltid grina som en barn rumpa.. Hoppas att jag kommer över det där snart :)
Sen tog dom nåt prov i halsen och det visade sig att Linus har smittat mig med nå Streptokocker, därför jag har ont i halsen och har svårt att svälja.. Så nu går jag på mycket pencillin.

Imorgon kommer pappa och den yngsta lillebror! Ska passa Edwino lite medanst pappa och Linus går på möte på skolan. Passar nog på att vara ute och spela fotboll eller innebandy med lillplutten :D

På måndag är jag tillbaka på skolan igen, känns som att jag inte varit där på flera månader hehe.

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0