Torsdag 30

Först och främst måste jag börja med att gratulera Östen och kusin Emelie som fyllde år igår :)
Tog mig upp till Iste igår, kikade på film och sen solade jag en sväng :) Medanst hittade Sara ett spel Tjuv och Polis vilka minnen man får när man ser det spelet haha. Så vi bestämde oss för att spela det med Jimmy. Jag förlorade såklart och Sara vann, såklart.. Sen blev det till att sova och somnade väldigt fort med och det blev morgon väldigt snabbt!

Klev upp i min ensamhet men efter ett tag vakande Sara och Tindra med så vi gick ut en sväng och sen följde dom med mig till bussen :) På bussen blev det kortspel och jag förlorade ju där med! Spel är inte min grej tror jag..
Fin väder är det med! Kanske tar en tur ut och spelar lite kubb Mellis var ju sugen på det igår så då kanske hon är det nu med hehe.

Jag har beslutsångest inför ikväll, kanske blir en tur till Orbaden men känner inte för att vara där hela kvällen. Ska iallafall prata med Fillepille och lösa det där och bara hoppas på att jag inte blir sjuk igen.

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0