20 Augusti - Första dagen i skolan och en massa hejdå..

Ja idag kl 14.00 var det dags för torsbergs treor att sätta sig inne i Aulan. Fick lyssna på Rotter och jag lovar att han verkligen inte är någon Birgitta haha. Drog oss mot ett klassrum och fick lite ångest när jag insåg att det var mitt emot våran klassrum som vi hade engelska B i.. Fick nya busskort och nytt chema, tror att det här kommer bli kanon! Fick sluta halv tre och när jag kom med bussen till Arbråskolan så hoppade alla små på.. Tänk att det är 3 år sedan det var min skola, gud vad jag saknar den tiden!

Jag Jenny och Adde var ju faktiskt i skolan i tisdags med och gjorde matte prov men jag vet inte alls hur det gick, vågar knappt tänka på det.
Och i onsdags var jag och klippte mig så nu har jag kort hår.. Men det växer väl ut om en stund hihi.

Sara åkte till Bollnäs igår (onsdags) med så jag och Karro var till henne och sa hej då och imorgon åker hon utomlands.. Usch vad jag kommer sakna henne!
Pratade precis med henne som troligtvis är det sista samtalet innan hon är i Bulgarien.. Lite tårögd blir man..

Igår hade vi också en tjej kväll hemma hos Fille med henne Karro och Bea. En asrolig kväll med spel och en massa skratt! Kände mig också som Britta när jag gissade så jävla rätt på vissa kort och när jag skrattar så att jag börjar grina haha.

Jag och Karro sov kvar så vi tre åkte tillsammans till skolan idag. Jag och Fille tog även en tur på stan innan det var min tur att vara på Torsberg.

Tänkte åka ner till Fille om en stund för att säga hejdå till henne med eftersom att hon flyttar imorgon bitti, så jävla tråkigt!

Puss
F

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh typiskt dig att alltid vilja vara som mig! ;)

2009-08-21 @ 21:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0