21 augusti - första helgen

Kan ni tänka er att det redan är helg? Skolan är avslutad efter två "jätte ansträngande" dagar. Men idag så hade jag lite otur till en början. Regn, sen buss, missad buss, promenad till Heden, kommer försent. Men vafan allt slutade så jävla bra ändå hehe.
 - Ja som sagt det är helt nu och jag sitter och smsar med Sara, min saknade Sara! Hon som är i Bulgarien med 28 grader i skuggan och dricker Barcardi, äter billiga chips och röker billiga ciggaretter. Lite avundsjuk blir man ju..

Ikväll blir det tacos här hemma som jag för övrigt är jätte sugen på! Och senare mot kvällen hoppas jag på att något ska hända, läste mitt horoskop där stod det något som jag blev nöjde med haha.

Skorpionen 24/10-22/11

Din fredag handlar om romantik och kärlek, men det finns utrymme för nöjen också om du föredrar det.

Puss
F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0