21 Augusti - Party och död?

Det där med horoskop är kanske inte min grej, det stämmde då inte in på den här kvällen. Men kände ändå att jag måsta in och kika för vad som ska hända imorgon, lördag. Resultatet blev ännu en gång kanon, jag som är så himla party sugen!

Skorpionen 24/10-22/11

Du är nöjdast om du får en vilsam och lugn lördag men förmodligen blir det en livlig partyafton.

Jag hittade också en jätte bra text från One Tree Hill som jag lätt skulle vilja ha på min gravsten när jag dör. Ellie säger det till Peyton när dom pratar om bröstcancern som Ellie har. Som i många andra familjer så finns det cancer i min familj med. En utavdom är som sagt bröstcancer som min farmor dog av och av den här texten så tar jag det som att det är just döden den handlar om. Sen så älskar jag ju bara musik så den är väldigt passande för den skullen med.

Every song has a coda, a final movement.
Whether it fades out or crashes away,
every song ends.
Is that any reason not to enjoy the music?
 

Eftersom att ganska många dog det här året så tänker jag extra mycket på den dör jävla döden, om man får säga så.
Jag brukar lyckas planera min framtid så antingen ska jag bli begravd med morfar eller så ska jag ha min egna gravsten med den där texten på.

Men nog om detta, nu ska jag som vanligt knäppa på någon film och somna till det, God natt allihopa!

Puss
F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0