24 augusti - underbar dag!

Den här dagen har varit en utav dom bästa, helt klart. Hade våra första lektioner idag, svenska och samhälle fick en liten uppgift i svenskan tills på torsdag som redan är gjord det känns bra :) 
Jag och Jenny tog oss även in till Marys rum och fick reda på betyget i matten. JAG HAR GODKÄNT! VI HAR GODKÄNT! Vi skrek i rummet så att hjälpläraren hörde den in i hennes rum eller nåt sånt. Men vad gör man inte när man vet att man helt säkert får ta studenten! Åh, det var höjdpunkten på dagen. 

Efter skolan gjorde jag stan eller åhlens och köpte fyra block till skolan, så nu är allt skolskit klart. Fikade med Mell B och Sofie på Roy's innan det blev en tur till Dollar med E.Paai och Clara :) Sen skjusade Clara mig och Eew till Driver och där satt vi i en timme och pluggade. Skrev också upp mig på två körlektioner, nu känns det som att jag börjar komma någon vart med det där körkortet.

Vi tog fyra bussen hem och gick tillsammans hem till Ewe, kollade priser på gym/gruppträning tills i höst. Ska bli så skönt att komma igång igen!
Enligt våran planering ska vi träna mån-tor. Plus att jag får dubbel pass på onsdagar eftersom att jag har dans då. Jag kommer känna mig som killarna på gymmet. Bara det att jag kommer att få snyggare kropp än dom haha.

Tog tag i målningen av staketet idag, kom en bra bit men det är mycket mer kvar att måla.. Läste ju också ut svenska häftet som vi fick idag och det märks att skolan har börjat eller vad säger du B?

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0