29 augusti - lördag och Sara!!

Tänkte uppdatera bloggen inatt men jag kom inte in på den.. Åkte iallafall till Karro en sväng, spelade kort och skrattade. Sen kom Daniel hem och då åkte vi hem till Susanne och Hans en sväng innan K & D skjusade mig hem mig :)
Sedan blev det film med mamma och Hellsén, två Wallander filmer :)

Strax innan två inatt fick jag ett samtal, AV SARA! Hon var på Arlanda och hade precis landat och om en timme eller två kommer hon och Kickan och hämtar mig, jag är lyckig idag! :D Då ska vi hem till Vallsta och kika på allt som Sara fått med sig hem och självklart ska hon få berätta allt! Dock så vet jag redan mycket eftersom att vi har pratat lite varje dag medanst hon har varit borta men hon kan gärna få berätta lite till hih.

Så nu ska jag ta och göra mig iordning och sen invänta dom.

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0