Lördag 15

Nu är det inte ens en vecka kvar tills skolan börjar och det känns ganska bra, ska bli skönt att komma igång igen. Men på tisdag ska jag ju till skolan igen eftersom att jag ska göra ett matte prov.. Sen på torsdag börjar det på riktigt igen :)

Jag har dragit på mig en förkylning även Fille med  och vi är övertygad om att det är svininfluensan.. så snart har vi smittat alla här hemma, Sara står först på listan haha.

Igår satt vi tre hemma hos Sara, inge kortspel blev det men vi pluggade matte! Eftersom att båda dom har lätt för matte så fick dom hjälpa mig lite med det jag har riktigt svårt för, gram liter osv. Så nu ska jag försöka plugga på det själv, hoppas bara  att det sitter i sen inatt :)

Ikväll så kanske det blir fest för att göra ett avslut på denna sommaren, får se om vi förkylning är bättre ikväll. Annars följer jag väl med iallafall :)

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0