måndag 17 augusti - 3 årsdag

Idag är det min treårsdag och den har jag firat med matte plugg sedan klockan tolv ungefär. Lite pauser har det blivit men jag har verkligen nött matten nu. Även fast att det har gått väldigt bra så är jag ändå orolig över att allt är glömt imorgon, det brukar vara så eftersom att prov är en svag länk för mig. Min inte ger jag upp för det! För nu ska jag klara den där jävla matten och sen ska jag aldrig mer i hela mitt liv jobba med det nå mer.

Som sagt, tre årsdagen. Tänk att jag var så ung, säkerligen omogen och en liten suris och ändå så fick jag det bästa, den bästa.

Jag antar att det är dags att återgå till matten ännu en gång. Fast kanske en liten promenad först eftersom att mormor säger att jag är ute för lite så kanske jag ska gå och hälsa på morfar en sväng. Då blir både han och jag glad :)

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0