Måndag 3 - Världens bästa faster <3

Nej det är ingen vanlig dag, för det är Fasters födelsedag Hurrrra hurrra hurra!

Igår skjusade mamma mig till Sara och lite senare kom Fille med, hade planerat för fest men inte blev det så inte. Slutade med att vi satt uppe i Elins rum och somnade där :)

Vaknade imorse och såg att det var fint väder ute så jag och Fille åkte till Arbrå för att hämta bikini osv, sen åkte vi mot Orbaden. Där var det inte mycket folk och ingen som vi kände :p La oss där nere ett tag sen gick vi upp och käkade mat sen åkte vi hem till Sara. Satt där utanför och pratade innan hon och Elin skulle sätta hage :)

Drog hem till Fille och satt där med Pamela sen träffade vi Fanny och Alex en sväng innan dom hoppade på tåget.
Jag drog mig hemmåt och åt grillad mat, mums! Sen var det bara att börja måla staketet, fick sitta där ute i två timmar för sen var knäna lika dåliga som på en gammling och färgen var slut, men det är bara att fortsätta imorgon igen :)

Snart ska jag se till så att Lillebror kommer hem och sen blir det väl kväller antar jag :)
Justja, jag har haft konstiga drömmar på sista tiden, om samma person och nästan samma dröm. Obehagligt när jag inte vet vad det betyder, men hoppas att jag slipper drömmarna nu..

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0