Onsdag 5 - mediabrudar + Ollas!

I morse väckte jag lillebror tidigt och fick upp han ur sängen, lite förvånnad blev jag. Vi åkte till Bollnäs, faster hämtade upp honom och jag fortsatte till Alfta för att umgås med jen B och Frida. Mycket värt! Kollade på Småstadsliv 2 och bara mös. Jag hann också inviga Jennys altan innan det var dags för att åka hem..

Kom hem och satt ute med Linnea en stund och skulle egentligen åkt till Vallsta för att umgås med Sara och Karro men det börjar bli så sent så kanske gör det imorgon :)
En höjdpunkt som händer imorgon med är att mina kära släktingar från Blekinge kommeR! Ska bli så himla roligt att träffa dom igen.

Nu ska jag fortsätta nöta data och sen blir den film :)

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0