Söndag 29 augusti - städdag

Gårdagen var helt värdelös, satt bara hemma då igen och skulle ladda upp med chips och dipp men min lillebror hade tagit det! Så jag fick bara halva ungefär, det förstörde min kväll.. Fram tills att det blev film på teven, Scary movie 2! haha vilka minnen det är från den filem, jag och Lina som nötte sönder den. Sen blev det lite American history x och batman. Batman är häftig!

Idag stod det städ time på listan så jag satte igång med det och nu ser mitt rum rent ut. Som det inte gjort på hela sommaren.. Satte mig också i garderoben och kikade efter gamla skol saker. Hamnade bland alla gamla arbråsaker, underbart!

Efter städningen tog jag tag i teoripluggandet, tråkigt värre var det! Gav upp efter en timme och satte mig och spelade spel istället.

Fick också ett samtal från Sara idag, min Sara :D Hon fortsätter att dricka varje dag och solar & blir brun. Snacka om att jag är avundsjuk..

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0