Tisdag 11 - Uppdaterning ännu en gång.

Dåligt uppdaterat här nu igen så jag får göra en liten sammanfattning.

I Fredags åkte jag mot Orbaden, skulle dit med Mohlin familjen men hamnade med Sara Karro Elin och Rickard :) Badade och kastade boll, råkade kasta bollen i Saras öga, hihi. När dom skulle åka hem så gick jag mot Mohlinarna, låg där med dom ett tag innan jag drog mig hemmåt.
På kvällen åkte mamma jag och Linus till mormor, och där blev det mat med Mattsson familjen, mormor och Lars-Göran och Mohlin familjen. Sedan blev det kubb och vi tjejer förlorade båda gångerna vi spelade..

I Lördags åkte jag Emelie och Johan till Orbaden, mamma och Linda var redan där. När vi kom dit så gick solen i moln så där fick vi vara i någon timme i skuggan fast ändå så var det varmt i luften. Kollade också på när lillebror åkte ring efter Mattes lilla båt.
På kvällen skjusade jag Eve och Emelie mamma till Galven och sen åkte vi till Flästa. Fick skjus med Mohlinarna till Vallsta hem till Sara så där spenderade jag också några timmar :)

Söndagen började med att mamma väckte mig och sa att vi skulle åka till Galven och bada, så jag övningskörde dit :) Var där på förmiddagen innan vi åkte hem och mötte upp pappa och Edwino! :D Fick övningsköra med pappa för en gångsskull med :) Åkte lite överallt och hamnade till slut hos mormor så att pappa fick träffa Mohlinfamiljen :) Edwin fick också låna hem min älskade jätte apa hem. Hoppas att han inte blir rädd för den bara ;p

igår, måndag låg jag hemma i sängen hela dagen, var så himla trött men tog mig upp på eftermiddagen och åkte med mamma till Mormor för att lägga slingor i Martins hår och för att säga hej då till dom..

Idag så hade jag och B bestämt för att göra en Gävle tripp! Tog ett tidigt tåg och började gå i affärer. Efter någon timme dök Sara också upp så vi tre gick och käkade. Sju klädesplagg fick jag med mig hem och jag är super nöjd!
När jag kom hem så stötte jag på Lina så jag stod och pratade med henne sen plockade jag ihop på mitt rum och diskade åt mamma.

Nu blir det serier och sen sängen någon gång :)

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0