14 december

Idag hade vi världens onödigaste dag i skolan, men riktigt skönt att komma hem med tolv bussen och lägga sig ner och sova en timme. Det är värt! Jag har också lyckats gjort klart min textanalys, det känns riktig bra eftersom att den ska vara inlämnad efter jul. Nu har jag bara en bunt med historia att göra..

Nu har jag en fin konversation med Britta, en stressad Britta som för tillfället borstar tänderna haha. Sen måste jag nog prata med Melanie också, hon åker ju hem till Frankrike imorgon! Jag kommer då sakna min surfitta! Och imorgon fyller min snygging Jennie Modd äntligen 18, äntligen! ;)
Nu ska jag nog forstätta nöta It girl, mina favorit böcker för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0