28 december

Nej det är ingen vanlig dag, för det är mormors födelsedag. Hurrrra Hurrra Hurra!
Min fina mormor blir alltså 65 år idag, och hon ska då bli många fler år till. Kanske 100 år!!!

Idag blev det en shopping runda i Gefle med snygg brudarna Britta Jenny Malin och Elin. Vi såg Dregen med, eller okej det kanske inte var han men killen var iallafall snuskigt lik! Kom hem med fyra fina plagg, Jeans, kavaj, två tröjor. Jag är nöjd och beslöt mig för att rensa garderoben. Nu är det liiiite tomt och jag har ångest men den försvinner nog snart :)
    
Försöker bestäma vad som ska ske på nyår men jag orkar verkligen inte bry mig. Orka nyår egentligen, det är så jävla överskattat. Och för den delen så känner jag mig som Britta när jag skriver så, hon smittar av sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0