30 december ♫

Jag pratar med Mell i telefon, det är såååååå underbart!!! Men snart kommer hon hem till Sverige :D

Tog en tur till Ovanåker idag för att umgås med Brittis en sväng, sedan åkte vi till Alfta för att umgås med Jen och Andrea :) Hamnade också i Vallsta för lite bastning och julklappsbyte hos Fille med henne Sara, Fanny och Alex :D Nu kommer jag inte träffa någon utav mina vänner först nästa år! Hur hemskt låter inte det..

Har packat allt för att åka till fjällen imorgon för att fira nyår där med pappa, Erika, Fredrik, Ninus, Edwin och Sofie. Det ska bli så skönt att komma iväg och att få umgås med dom. Så imorgon vid sex-sju drar vi oss mot Duved. Tack ock lov för att Fredrik kör, jag hade då somnat framför ratten annars..

Men vafan, GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0