andra advent

Jag och Melanie har nog sett en utav Sveriges bästa filmer, Lufftslottet som sprängdes, en jäkligt bra film och enligt mig den bästa utav de tre filmerna.
Igår tog jag bilen till Alfta för att umgås med Jenny och Ollas, och jag säger bara TEAM ERIK!!! Jenny kommer få fnatt snart hihih.
Vi tog oss till tranan, där det tyvärr sög så vi gjorde ett försök på max och vi fick en skrattfull kväll. haha. Jag har också börjat fundera på om det var så bra att ta körkort på fredagen den 13.. Hahahaa!

Idag har jag tagit tag i den där pepparkaks degen, några blev lite nästa svarta men det var faktiskt på första försöket. Precis som att det var klackarnas fel igår ;)

Oh happy day, andra advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0