ett jätte kliv närmare julafton!

Jag har varit ut och skottat bort denna snö från våran uppfart två gånger idag, nu får det tamefan sluta snöa på någon dag. Jag älskar snö men det börjar kanske bli lite för mycket, jag ska ju faktiskt klara av att köra bil med hihi.
Jag har fixat ihop lite till pappas julklapp ikväll, som jag vet att han kommer bli överlycklig för, tur att han har en dotter med hjärna :) Imorgon ska det sista fixas hoppas jag, vill ju inte att det ska bli stressigt.. Imorgon har jag ett ärende på stan och sedan ska jag umgås med min kära faster, hon hjälper mig med julklappen och kanske även med min klänning, om jag har tur :)

Jag ser också fram emot att träffa min kära storebror som kommer hem på tisdag tror jag. Så jag och mamma måste åka och hälsa på honom, annars får jag inte träffa honom först nästa år(!) eftersom att detta är ett år då han firar jul på andra håll, sopa!

nu ska jag krypa ner till ett avsnitt av Mysteriet på Greveholm, det kallar jag julkalender!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0