090219

Inatt så sov jag i Vallsta, känndes förjävla bra och sov hur bra som helst! Jag och Sara bara låg och hade tjejsnack (ett måste!) och träffade Fanny och Alex en stund :)
Somnade runt tolv halv ett tror jag och sen var det bara att gå upp klockan halv sju igen, känndes tungt.. Plus att det var jätte mycket folk på bussen upp på Heden och sen när jag äntligen hade kommit fram så kommer Karin och säger att det är bestämt att media ska flyttas ner på Heden nästa år.. Sen så hade jag ingen jobbar vilja så jag satt i stort sett hela morgonen, fast jag skev ett cv iallafall. Efter lunchen så tog sig jag och några till oss ner till Torsbergs för att prata med Herr Rotter, gick jätte bra och vi fick också höra hans version av det hela och han lyssnade även på vad vi hade att säga, jag tror nästan att vi har varit lite för hårda mot han men egentligen är ju inte det så konstigt..

Sen så blev det mitt och Jennys kära tre timmars hål och vi gjorde en runda på stan, lämnade cv och hamnade på banken, sen så tog vi en väldigt god glass på Max höhö. Sen var det äntligen dags för sista lektionen, Engelska B i en timme och vi frågade lite snällt om vi kunde få strunta i att jobba och spela spel istället och det fick vi(!), troligtvis imorgon med och det känns verkligen kanon, tur att vi har en snäll lärare :)

Nu ska jag kolla på teve hela kvällen plus att jag ska lägga mig tidigt för att jag är så förbannat trött.. Justja min kära Eew åker till Skottland på söndag! Jag kommer måsta oroa mig hela tiden i tre veckor(!), jag kommer att behöva ett till lov hah.
Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0