090220

Till och börja med så säger jag Grattis till Amanda som blir 17 år idag :)

Och vi fortsätter med våran tidning (som snart är klar!) och nu börjar det bli riktigt tråkigt med den faktiskt.. Men vi ska väl försöka få ihop allt på våra fusk sidor som sitter på väggen tills vi kommer tillbaka från lovet. Men innan lovet så blir det helg, en helg som jag ser fram emot för ikväll ska jag mysa med Sara, får se om Fille också är med och imorgon ska vi tre ner till Bollnäs runt elva och senare under dagen drar vi oss mot Gävle för lite fest!
Men nu måste jag fixa och trixa lite till den där tidningen i en timme till, sen är helgen och lovet mitt!

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0