090224

Tråkigt nog så blev lördagskvällen inte alls som vi planerat.. Lessna och irriterande som vi var tog vi tio över tio tåget hem på söndagen  och somnade fint i sin egen säng runt ett igen. Så vaknade jag upp vid tre och var inte alls pepp på att åka pulka som Sara och Fille var så vi struntade i det och tog skotern igår istället. Sara och Fille fick tolka medans jag och Jimmy körde. Fina vurpor blev det med så det med väldigt mycket skratt hah. Sen så blev det mat på pizzan för tjockisarna och sen tog vi en tjejkväll med bastu och lite alkohol. Skulle titta på en film men Sara somnade så jag och Fille fick kika ensam. Sara promenerade hem när vi väckt henne och jag och fille kollade på en till film, eller ja en bit av den iallafall för sen somnade vi.

Blev väckt av Filles pappa imorse kl sju som undrade om vi inte skulle till skolan, han hade ingen koll på att det var lov för oss hah. Fortsatte kolla på mys filmer och sen tog vi tåget till Arbrå.
Jag promenerade med min stora väska och en stor kasse upp för backarna i tjugo min innan jag äntligen var hemma.

Snart ska jag dra mig mot Bollnäs och umgås med Faster :) Var väldigt längesen nu så det ska bli roligt. Ska försöka komma hem med åtta bussen så att jag kan plugga lite ikväll och kolla på mina program på teven :)

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0