.

Inte mycket till bloggande här inte höhö men det är för att jag för tillfälligt är datalös för att en viss världens bästa Adde skickat virus till mig och som jag var så duktig att acceptera det. Så nu är den i Bollnäs och ska fixas lite :) Sen så har jag inte haft någon riktig blogg känsla heller men jag tänkte att jag skulle skriva ett litet iallafall.

Som sagt igår eller inatt hade jag sov sällskap av en viss Jenny, världens bästa Jenny :) också skulle vi kolla på skräckfilm inatt men båda somnade så jag fick låna dom, kollade på en nyss, helt själv! och det var riktigt bra inte så läskig men man höll ju fingrarna framför ögonen en stund haha :p

Nu ska mamsen ha datan,

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0