.

-20 grader ute och den här skolan har ingen värme heller, känns bra.
Ska iallafall jobba med tidningen nu, men för min del blir det väl att ringa efter sponsörer men jag är lite seg på att komma igång eftersom att jag  tycker att det är fruktansvärt pinsamt att ringa av någon dum anledning. Men idag så ska jag ta tag i det.

Efter skolan har jag planer att kolla på skräckfilm med Lunie, får se om det blir så :)
Sen i helgen har jag faktiskt planer(!), på fredag ska jag äntligen få vara med Sara. Sen på lördag är det ju alla hjärtans dag och den kvällen ska ajg spenadera med Fille och försöker också få med Britta att mysa med oss, om hon inte planerar att bli sjuk då..
Sen ska jag och Fillepille börja träna också, kan behövas känner jag!

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0