Idétorka..

Oftast så har jag en bra idé att skriva om men när jag loggar inte och ska börja skriva så försvinner plötsligt allt.. Men mina vänner vet att idéer verkligen inte är min grej, tyvärr hah.

Snart så är klockan elva och jag ska nog lägga mig om en stund, äntligen kan jag bara säga för jag vill att det ska bli fredag. Fredag är lika med party för fulla muggar! B och Jen kommer till mig först på dagen och ska röja undan lite plugg (som nog inte blir av hih) och sen drar vi oss mot vårat älskade Corner och får i oss lite mat, troligtvis följer Fille och hennes kompis Ida med också. Efter det så drar vi oss längre från byn och hamnar i Filles lägenhet där partyt ska äga rum och jag ser verkligen fram emot den här kvällen, för mycket kanske. Har iallafall bestämt att vi ska ha den bästa kvällen på länge med sing star och dans, om vi får med Karro så blir det sjävklart en konsert med vårat luftband hahah.

Idag så har mamma hämtat min data, äntligen min egna data! Den har som sagt varit ute lite på vift sen min kära vän Adde skickade virus till den heh. Men nu har jag fått tillbaka den igen och det är mycket som ska fixas, måste även ladda hem mina mys filmer men jag får tyvärr inte det nu bara för att Linus sitter ute och lanar i vardagsrummet.. Som vanligt men jag är snäll och lyssnar på han för en gång skull.

Av någon konstig anledning så blir texten inte som jag vill, den har ändrats sig själv och det vill inte försvinna.. Jag som hatar eller ogillar att läsa med kursiv(?) text..


Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0