Lördag - 090221

Äntligen har det blivit lördag och jag kom hem för ungefär en timme sen och var ny piercad, igen hehe. Världens nålräddaste tjej (jag) lyckades göra sig fin i neveln ännu en gång :)
Och nu ska jag börja göra mig iordning för Gefle, blir ju att vi sover kvar där med så jag måste packa också, men det får inte bli för mycket packning för jag ska få ner allt i min lilla väska.

Igår så spenderade jag ju min kväll/natt i Vallsta med Sara och Felicia :) Var på pizzan så dom fick i sig lite fet mat (ibland är jag glad att ajg är fattig, heh) och sen drog vi oss mot FillePilles hus. Kollade på När lammen tystnar och bara mös. Men självklart när man ska gå hem med Sara mitt i natten så skrämmer hon alltid upp sig själv och mig! Så man börjar bara gå fortare och fortare ju närmare järnvägen man kommer, haha. Somnade vid tre tror jag och sen upp med tuppen vid åtta bara för att Jimmy väckte oss och sen blev det Bollnäs.
Ha en trevlig lördagskväll!

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0