Pluggisen Frida, :o

Måndag, ångest måndag som alla andra måndagar det här året.
Tog iallafall en promenad när jag kom hem efterskolan och sen så satte jag igång med pluggandet. Är nästan klar med arbetet som Niklas gav oss, ska nog skriva om lite plus att det ska renskrivas. Sen fick vi två uppgifter av Marry idag och en utav dom var frågor som vanligt och jag gjorde precis klart dom. 
      
Känner mig så jävla duktig i år med skolan, hah känner absolut inte igen mig men jag har en mamma som är stolt över mig och som justnu gör mat åt mig tills imorgon då några av oss i klassen ska ta med egen mat till skolan eftersom att vi har typ friluftsdag imorgon men har valt att stanna i skolan och göra klart tidningen som ska vara klar nästa vecka(!) och som absolut inte är på väg ens att vara det..
Sen efter en kortare skoldag hoppas jag nästan på att det inte är någon dans för att då kan jag åka hem tidigt men jag vill ju ändå ha dans eftersom att vi inte hade någon förra veckan. Men som sagt efter skolan eller dansen så ska jag göra klart så mycket plugg som möjligt så att jag inte har något liggande fram till lovet, som jag verkligen ser fram emot!

Puss
F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0