söndag

Seg söndag.. Har legat i sängen hela dagen och kolla på barnfilmer, jag älskar barnfilmer. Sen efter alla miljoner filmer blev det säsongsstart för två utav mina favorit serier, först ut OTH och nu kikar jag på GG. Love it!  Sen ska jag faktiskt kolla lite på svenskan eftersom att vi har prov nästa vecka och jag känner att ett VG skulle sitta riktigt fint faktiskt :)

Och imorgon är det skola igen och jag tror att jag har blivit skoltrött.. Men snart så går det över med :) Ute idrott imorgon och det känns absolut inte lockande med all snö som kommit. Känns som att det måste bli ett pulka race snart ;)

Nu ska jag kika klart på teven och sen blir det som sagt plugg och lite träning på dansen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0