Torsdag.

Klockan är halv nio och jag vi har våran första lektion som ingen orkar med egentligen.. Igår var jag iallafall duktig, jag och Fille bestämde oss för att simma lite och det gjorde vi, Jenka var också där så vi tog en simtur med henne. Sen somnade jag tidigt (som vanligt numera) men frössen i min sköna säng, hiih.
Idag har Jenny hål timme och hon planerar att åka till Gävle, jag har inte bestämt än om jag ska stanna i tre timmar eller om jag ska åka hem och ta hand om min sjuka lillebror.

Imorgon är det iallafall fredag och det ser jag verkligen fram emot eftersom att det äntligen blir en Frida & Sara fredag, som inte har hänt det här året(!)  Vet inte alls vad vi ska göra, men jag är glad bara att få umgås med henne i mer än en halvtimme som det har blivit som seanste veckorna.. Jag vet jag gillar det inte heller..
På lördag, alla hjärtans dag blir det ju mys hemma hos Fillepille,  ska äta fruktsallad och kolla på film, jag tänker då rösta på skräck! hihi och kanske lite sing star med. Hoppas att B vill följa med och kanske Karro med :)

Puss
F

Kommentarer
Postat av: Anonym

AAAA de blir en SARA&FRIDA kväll ;p hihi . fast fille är ju med också och några till kanske ? ? ?

2009-02-12 @ 21:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0