Massa onödig text..

Av någon konstig anledning och vana så går jag alltid in och kolla hur många det är som läst mig blogg, alltid. Märker inte ens av det längre för det blir bara av en ren vana. Måste sluta med mina olika vanor och tvångstankar, irriterande ju! Hade inte så många tvångstankar innan jag började media men när jag gjorde det så började jag ju känna en viss Jenny Amanda Vikström och hon hade as mycket tvångstankar, sånna där allmänt irriterande som alla hatar sånna hade hon och självklart blev det att man tog efter henne lite. Men ni märkte ju att jag sa att hon hade, ja för nu har hon inte alls lika många och irriterande längre nu har hon bara som mig. Fan jag vet inte ens vad jag skriver om hah, glöm allt heh.

Idag så skulle jag iallafall kliva upp klockan elva för att städa rummet och sånt innan jag skulle ner till Bollnäs med Sara, så jag ställde klockan igår kväll men självklart så vaknar jag ÅTTA, fattar ni ÅTTA på en vardag, på ett lov! Klev upp ur sängen kl nio och gjorde lite frulle och sen började städningen. När klockan blev elva så hade jag gjort klart allt som jag skulle, så då fick jag sätta mig och göra lite plugg.
  Sen blev den Bollnäs med Sara, gjorde lite ärenden och sen blev det max, mums! Hemfärd med tåget och jag tog en tur till Fille, planerade lite smått inför helgen så jag hoppas att hon blir frisk nu så att Britta och Jenny kan komma(!) :D
Så nu är det kväller och jag kollade på Greys för någon timme sen och snart ska jag lägga mig och kolla på det igen, dock gammla avsnitt som jag spelat in under dagen eftersom att jag inte följt serien från start..

Imorgon är det torsdag och jag planerar att ta en promenad på morgonen men jag antar att jag måste skotta först, om det inte har slutat snöa, hoppas att det har det! Sen ska jag göra klart allt plugg tror jag så att jag bara kan ha kul och inte bry mig om det i helgen.
Jag är inte längre fattig heller, jag skämtar inte, jag är nästan rik och på fredag får jag ännu mer pengar. Fast två tredjedelar ska jag spara till Frankrike!

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0