världens bästa dag?

Jag har precis gjort ett utav min bästa prov hittils! Och jag är stolt över mig själv hihi. Har pluggat sten hårt så nu hoppas jag att det står VG på pappret som vi får tillbaka efter sportlovet, tyvärr..
Justja snart är det soprtlov, äntligen! Det behövs verkligen eftersom att jag blivit lite skoltrött (för första gången). Och då ska jag bara mysa på med tjejerna och på lördagen blir det ju inflyttningsfest!

Men idag är det ju bara onsdag så det betyder att det är två dagar kvar till helg, ser fram emot helgen igen! Så vi behöver bara jobba fram till halv två ungefär och sen ska vi kika på es08as Saga, sen så blir det att strosa runt på stan och göra några ärenden, drömde om det inatt med(!) hoppas att det förverkligas hah.

Nu ska vi ha Niklas, och jag är klar med hans arbete med hehe. Så jag tänkte göra lite naturkundskap men då ligger dom paprerna hemma, otur som fan! Så jag kanske kan jobba med lite engelska.

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0