.

Nu blir det en liten sammanfattning :)
Söndag: Sov hos Fille, skulle ha Harry Potter maraton men det blev en film sen bytte vi till mys O.C(!). Satt uppe och kollade i flera timmar och njöt av att se Ryan, höh.

Måndag: Sov hos Fille igen men den kvällen skulle vi "lana" så jag tog med mig mammas data dit men innan så åkte vi till Bollnäs och käkade på max :) Kvällen eller natten slutade med att vi kollade på Kaspar i Nudodalen, höhö.

Tisdag: Var bara hemma och kunde absolut inte sova på natten, helt sjukt..

Idag: Vakande vid tolv, satte mig och spelade The sims höh. Sen mot kvällen så åkte familjen till Bollnäs, Linus skulle på träning och jag och mamma gick och köpte mig ett headset Skullcandy. Och nu sitter jag och kollar på Twilight ännu en gång, den är bara mums! Skulle vilja sova men tröttheten har dock inte kommit än..
Imorgon börjar skolan igen och jag faktiskt längtar(!). Klarar inte av att bara vara hemma i flera veckor, behöver nåt att göra :p Höhö.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0