No air

Måndagen den 26 Januari 2009, ja det blev ju på ett ungefär min otursdag eller det hade kunnat vara. Eftersom att jag höll på att rammla i trappen när jag skulle ut ur bussen och sen så är det ju lite halt överallt så jag höll på att rammla omkull lite hela tiden, kom till sporthallen och försökte hålla humöret uppe men det var redan försent gick ut och gjorde nåt papper och resultatet var ju verkligen inte bra eller inte på första iallafall. Sen så skulle vi göra en hinderbana och jag tänkte vara duktig och kämpa lite så skulle jag krypa under en bom och där slog jag i ryggen så att jag rammlade. Skrapade upp knät, inge farligt men eftersom att jag har fått problem med det knät och inte mår så bra nu så känns det bara ännu mer så jag blev ledsen och sötnosen B gick med mig till sjukhuset för att möta upp mamma och Linus som skulle på öronmotagningen, så då satt jag där i över en timme och sen åkte vi äntligen hem. Diskade och sen la jag mig i sängen och kollade på Jul i Blåfjell, en norsk julkalender som är så himla mysig! Trött var jag efter natten så jag somnade i några timmar, helt olikt mig men skönt var det. Tog till slut en promenad och det var verkligen skönt förutom att jag fick skavsår igen..
Nu tänkte jag ta en dusch och sen ska jag kolla på Prison Break avsnitt 17 och lägga mig i sängen eftersom att det inte blev någon Sara idag heller tyvärr.. Kan inte heller hålla huvudet uppe eftersom att jag fått ont i nacken efter min lilla olycka förra veckan när jag skulle testa stå på huvudet, jag klarade det faktiskt! Som tur är ska jag få rätta till ryggen om en vecka så då hoppas jag också att mina sömnproblem försvinner.

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0