Öhm.

Nej nu har det då inte blivit något inlägg på hela fem dagar(!). Men saker och ting har börjat på igen, skolan började i torsdags och det var as skönt behöver verkligen någonting att göra om dagarna. Fick reda på att våran bästa lärare ska sluta eller ta tjänstledigt fram till sommaren och sen får vi se om han kommer tillbaka. Fick också reda på att vi har grafisk kommunikation prov nu på fredag som jag sitter och pluggar på men Britta skulle hjälpa mig imorgon som tur är :)

Ja och dansen började äntligen idag! Hur skönt som hälst att börja träna igen dock så hade jag världens ryggsmärta som jag fått undernatten men det gick bra iallafall och dansen är ju så jäkla rolig, riktigt svår justnu men man får nöta på den hemma och sen så kommer den blir kanon, precis som den första höh. Som sagt, vaknade med världens ryggsmärta.. Har kännt mig som en gammal tant hela dagen och verkligen lidigt.. Också han jag inte få någon masage av mamma för det hann bli sent så jag får ta det imorgon om det fortfarande är lika illa (som jag hoppas att det inte är..)

Nu får den här jobbiga tiden vara över.. Jag saknar dig S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0