Onsdag

 Min rygg är betydligt bättre men nu är det mitt knä som inte jag kommer överens med längre som krånglar.. Det kommer garanterat gå urled(?) vilken dag som hellst och det längtar jag verkligen inte till om man säger så. Jävla skit att dom har ställt stenar precis där och att jag (som är duktig i vanliga fall) ska rammla över den och med mitt redan onda knä dessutom..! Jag kan faktiskt inte låta bli att tycka lite synd om mig även om det var mitt fel och att jag får skylla mig själv. höhö.  
Kalletimme har vi nu och vi börjar med våran tidning nästa vecka så vi fick en lämplig uppgift idag som jag håller på att fixa lite med och sen så ska vi välja vems vi ska ha med på tidningen, våran kära Magazine. Sen runt tre slutar med och jag får med mig lite fint sällskap hem idag, det tackar man ju inte nej till. Ska få lite hjälp med provet som vi har på fredag och med min ipod som inte jag heller kommer riktigt överens med.. Tur att B kan sånt där och J tänker då ta mina papper och skriva av, jag undrar om jag ska tillåta det höhö. 

Imorgon blir det äntligen mys med Ewe (&) Lina. Var nåt årsen vi hittade på nåt alla tre så vi har väldigt mycket att ta igen! Ska hem till Lina och kolla på hennes nya hus och kika på nya kissemissen sen så blir vi nog kvar där för Lina har väldigt goda mackor hah och sen så måste Ewe följa med mig hem en sväng för hon har aldrig varit in till mig(!) seriöst jag har bott där i ett år haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0