Out of control

Märkte precis att det "bara" är nio månader kvar tills jag fyller hela 18 år, egentligen är det ju kanske inte så långt kvar om man tänker på hur fort tiden går men för Jenny får jag bara kalla mig som 17 åring än så länge så jag nöjer mig med det, fram till sommaren iallaflall hihi. En annan sak är att jag ska be Sofie göra om min blogg, känner att det kanske är på tiden att göra om den med nya färger och nya bilder, även om inte hela mig vill det. Tänkte mig något lila så hon kommer nog på något bra åt mig :)
Den här dagen har också varit så himmla ovärd, vaknade av klockan tjugo över sex och det var helt omöjligt att kliva upp och det känndes också som att jag inte hade sovit ett dugg (även fast jag hade sovit minst fyra timmar) så jag ställde om klockan och sov ut en timme till och det känndes mycket bättre när klockan ringde tjugo över sju istället. kom en timme försent till skolan men jag hade bara missat en liten samling och sen satt alla och gjorde istortsett ingenting. Satt och pratade med Dennis och Per i en timme och sen var det dags för redaktionsmöte, gick igenom lite till tidningen, jag och Jenny började lite smått med ett repotage så tidnigen är iallafall påbörjad. Tog också bjuden på en lunchtur på max av mina käraste J och J eftersom att mitt kort är snart ganska tomt men bara tills på fredag då jag får pengar igen, äntligen! Och för att fortsätta på dagen så har vi bara suttit en hel del, totalt ovärt. Men om 45 min så börjar dansen och jag ser fram emot att få röra på mig lite igen, även fast det känns tungt att vi har mage och armar som styrka idag hah.

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0