Redan dag två..

Dag två på det nya året och det betyder att André fyller 18 idag, ett stort grattis! Och jag blev väckt tjugoöver tio av min presonliga väckar klocka Sara, hah. Sitter nu och väntar på att hon och jimmy ska komma och hämta mig så vi kan ut och åka skoter! Dock så är det väl nån timme kvar innan dom kommer hit för dom skulle upp till Jimmy och hämta hans skoter först sen tror jag att lilla fröken skulle mocka också :p Så idag ska jag få använda mina nya täckbyxor(!), så nu slipper få ont i höfterna haha. Får också hålla tummarna för att Linus inte ska till backen så att jag kan fråga snällt om jag kan få låna hans glasögon och skoterhjälm (A), han kommer ju garanterat säga nej för att jag inte frågade förra gången (höh) men isf får jag ta min moppehjälm, duger bra den med.  

Justja det är ju fredag idag med, hade jag totalt glömt bort.. Ikväll ska jag hitta på nåt roligt nåt riktigt sjukt för det var då grymt längesen! haah. Sista helgen innan vi börjar skolan igen ju, shit det är redan två veckor sen vi fick jullov. Tänk vad tiden går fort, hoppas inte riktigt att 2009 ska gå lika fort som 2008 för det året bara rann iväg :p ( men det har ju sina fördelar det med..)
Nästa helg fyller ju Jenny 18(!) Hoppas på att det blir lite party då ;) hehe.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jen

Hoppas inte på för mycket du min sköna:PFast jag och andre har pratat om lite party ihop, men tror inte det blir något!

2009-01-03 @ 16:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0