Tänk vad livet kan ta slut fort och plötsligt..

Rubriken kom till efter att jag fick reda på att en gammal klasskompis till mig som jag har gått med i sex år var med i en bilolycka igår.. Han ligger nu på sjukhus men hans pappa klarade sig tyvärr inte.. Det var också en bilolycka i Lottefors igår där en Vallstabo omkom.. Och för ett år sen dog dom där tre ungdommarna också vid Lottefors.. Helt otroligt vad livet kan ta slut fort och man behöver ju inte alls veta om att man bara har någon sekund kvar att leva.

Jag vet inte alls hur jag skulle reagera om någon i min närhet dog, visst jag har varit med om det men då var jag 4 och 7 år, det är ingenting som jag har något  minne ifrån. Men jag vet att jag saknar dom för varje dag som går och jag skulle absolut inte klara av om någon anna skulle dö.. Men man måste hitta ett nytt sätt att leva, sorgen kommer man aldrig komma ifrån men man kan ta det mycket bättre med tiden, förhoppningsvis..

Men jag hoppas nu att R kommer att klara sig och att det inte händer några fler olyckor..

Kommentarer
Postat av: Marre,

Tack så mycket:)

2009-01-04 @ 20:31:56
URL: http://maaareee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0