Fredag 31

Sista dagen i Juli ännu en gång och inte har det varit något badväder idag heller. Det här är nog det sämsta badsommaren jag varit med om, snart måste jag ju börja sola solarium om jag inte vill se ut som en albino till hösten. 

Justja, hösten närmar sig och jag fick Britta att längta efter skolan lite idag när jag lockade med att det inte är så överdrivet långt kvar tills jag fyller år nu, hon blev nästan helt till sig och det gillar jag mycket!
Börjar faktiskt att se fram emot vintern nu även fast att det är ett tag kvar på sommaren men det känns mycket mysigare med vintern nu, alldeles mörkt på kvällarna så att jag inte vågar vara ute längre än till tio haha. Sen när mammas alla tomtar kommer upp vid jul, jag längtar faktiskt!

Idag är det en såndär dag när ingenting händer för mig igen, har verkligen inte gjort någonting idag fram tills vid fem för då dök Sara upp. Vi satt här ute tills att klockan började närma sig halv sju för då hade hon en annan tid att passa, lycklig! :D
Jag och lillebror blev ensam hemma ikväll eftersom att mamsen drog ut och åkte båt, fusktigt måste jag säga!

Puss
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0