Lördag 11

Igår gjorde jag min sista dag på Ängslunda och jag måste erkänna att jag kommer sakna stället, helt otroligt hah. Sen på kvällen åkte jag och mami till Bollnäs för att hämta upp Britta! :D Sen satt vi ute och pratade i över en timme, la oss i sängen en sväng och sen gjorde vi våran nattpromenad och hamnade på ett par gungor tills det visade sig att vi var helt blöta eftersom att det hade regnat på dom hihi.

Imorse drog stumpi tidigt och jag la mig och nötte One tree hill som vanligt nu för tiden, mums! Sen hamnade jag ute på altan med mamma och co innan vi drog till Esplanaden och åt :)
Ikväll blir det nog altan med vin med gamlingarna hehe.

Puss!
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0